niedziela, 2 sierpnia 2009

Tłumaczenia frywolne: El cancion del mariachi

Jestem facet honorowy
Lecą na mnie białogłowy
Nigdy mi ich nie brakuje
Portfel także nie szwankuje

Zapierdalam se na koniu
po kurewsko pięknym błoniu
Nawet księżyc, no i gwiazdy
Nie spierdolą mi tej jazdy

Ajaj ja jaj, laska nebeska
Ajaj kochanie, dzisiaj na pieska

Lubię pograć na gitarze
O śpiewaniu także marzę
Lecz mój występ w karaoke
Wszystkim wyszedł lewym bokiem

Lubię walnąć se kielona
Jeśli wóda jest zmrożona
Nie pogardzę też tequilą
Sól, cytryna smak umilą

Ajaj ja jaj, laska nebeska
Ajaj kochanie, dzisiaj na pieska

Wersja słuchowa może będzie, jak się z Puckiem na wódę umówimy ;-)

Dla porównania - oryginał:

Soy un hombre muy honrado,
Que me gusta lo mejor
Las mujeres no me faltan,
Ni el dinero, ni el amor

Jineteando en mi caballo
Por la sierra yo me voy
Las estrellas y la luna
Ellas me dicen donde voy

Ay, ay, ay, ay,
Ay, ay mi amor
Ay, mi morena,
De mi corazon

Me gusta tocar guitarra
Me gusta cantar el sol
Mariachi me acompana
Cuando canto mi cancion

Me gusta tomar mis copas
Aguardiente es lo mejor
Tambien el tequila blanco
Con su sal le da sabor

Ay, ay, ay, ay
Ay, ay mi amor
Ay mi morena,
De mi corazon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Parę słów na temat krów: